Friday, 3 February 2012

so sad hari ini aku balik3 jek dari muar tiba-tiba aku dapat berita yang buruk dan begitu menyedihkan bagi aku...kura-kura aku telah meninggalkan aku buat selama-lamanya..tapi aku reda dengan pemergiannya....aku pasrah segala-galanya...:'(...
*setiap yang hidup or bernyawa pasti berakhir dengan mati....

Thursday, 29 December 2011

Cerita TENTANG DHIA pown sudah menutup tirai nye...huhu...semua owg sbok cerita TENTANG DHIA di fb n blogger n sebagainye...so saye pown mahu kongsi...hehehe...memang bes la cete die nh..huhu...so sad penghujung ceritanye...nh ending yg agak menyedih n menyentuh perasaan..hehehe...

Dhia : Dhia dah tahu siapa sayang Dhia...

     Zikir : Siapa dia?

Dhia : Allah

    Zikir : Abang pun sayangkan Dhia....lebih dari segala-galanya di dunia ni....

Dhia : Jangan sayang Dhia lebih dari Allah...


anda geram dengan mak mertua DHIA???mesti la anda  semua geram...kan2???huhuhu...mesti juga ko owg terfikir ape yg terjadi kepade mak mertua DHIA nh kan?pape pown nk thu tnye same pengarah TENTANG DHIA nh..huhu
maka cerita TENTANG DHIA pown menutup tirai....kita same2 nantikan drama berikutnya *GEMERSIK KALBU dalam slot AKASIA TV3..hehehe...

Friday, 23 December 2011

errrggghhh...dalam ketakutan...
dalam ujan bereyan-reyannya,
aq ngah leka on9 n bce blog owg smbil atok aq ngah tgok tb dengan nada tb yg agak kuat..huhu..ape la atok nh...aq kedengaran sayup2 suara owg memberi salam...aq kuo n tgok cpe???smbil terintai-intai aq dibuatnya then aq nmpak ade seorang laki nh,alim pkai serban dengan bertangankan kodong sebelah iaitu tangan kiri ngan mungkin anak pompan die...x thu la btol or tak......kan skunk bnyak kes pecah msok rumah..aq tkot...dh la aq ngan atok aq jek ade umah...huhu...tkot aq d'buatnye...so to yg bce my blog..berhati2 la k..tkot kamu semua ti terkena...k la nh jek yg nk d'kongsikan..k bye2..

Tuesday, 20 December 2011

kepade semua calon2 PMR 2011....
alhamdulilah....1 ari agi iaitu esok kite akan tahu keputusan PMR kte juga...huhuhu
aq menerima sms daripade calon PMR 2011...mungkin ada yg antare calon2 yg thu...x pe..nh hnye yg x thu...
ayoh kte sme2 doa dan memohon kepade allah supaye keputusan saya,anda,kamu dan selainnya akan mendapat straight 'A'..insyallah....
sebelum anda semua amik keputusan bacelah:-
1. al-fatihah
2. ayat kursi
3. ayat ikhlas7x
4. al-alaq3x
5. an-nas3x....
berdoa lah dengan nama allah dengan rendah diri dan mintaklah sebagai muslim,mulekan perjalanan ke sekolah dengan kaki kanan....INSYALLAH kejayaan milik saya,anda,kamu dan selainnya....AMIN....
ALLAH SENTIASA ADA DIMANA-MANA....

Saturday, 17 December 2011

mempunyai keluarga baru........

assalamualaikum semua...
to warge blog yg sudi follow aq tq...
ari nh aq mempunyai keluarga baru...hehehe...
KELUARGA BARU?????
msti ko owg tetanye2 cpe kah keluarge baru aq yg dimaksudkan 2..kan2???huhu...
yg x tertanye2 x yah sbok..huhuhu..
meh kte rmai2 tgok apakah ianya...
turunkan bawah





































































turun agi...
















































lagi degil ea...





































           



              tara....nh yg dimaksudkan keluarge baru aq..huhu...thu ape nh?kure2 la..hehehe..comelkan?




   

  nh ade sepansang...huhu...senang ti aq kawinkan...ti dpatlah anak..bahagia die owg...huhu

                                     
          ok la 2 jek aq nk sotry2 tentang keluarge baru aq...huhu ok bye2 semua...syg ko owg..:)

FAKTA MENGENAI LELAKI

1. Lelaki biasanya tidak terpikat terhadap wanita disebabkan mereka cantik,tetapi mereka lebih mudah terpikat terhadap personaliti dan keterlampilan seseorang itu.
2. Lelaki amat bencikan lelaki yang cuba untuk menggoda kekasih mereka.
3. Apa yang sedang awak lakukan?atau awak dah makan ke belum?adalah merupakan soalan kerap akan ditanya ketika mereka menelefon seorang wanita.
4.Lelaki akan sibuk dengan pekerjaan mereka sepanjang hari,tetapi sebelum tidur,pasti mereka akan memikirkan mengenai wanita yang mereka sayang...
5. Apabila lelaki benar-benar sayang terhadap seorang wanita,mereka akan mengabaikan semua karakter negatif yang ade pada wanita tersebut.
6.Lelaki akan membuat seribu satu kesimpulan sekiranya seorang wanita senyum kepada mereka.
7.Lelaki senggup melakukan apa saja untuk mendapatkan perhatian daripada seorang wanita.
8.Lelaki amat benci apabila wanita menceritakan mengenai kisah bekas teman lelaki mereka.
9. Seorang lelaki mampu menyukai wanita untuk seminit,kemudian terus melupakan mereka,
10. Apabila seorang lelaki bersedia untuk berjumpa ibubapa kekasih mereka,ini menunjukkan mereka benar-benar serius.
11. Lelaki juga akan menangis.
12. Lelaki akan lebih untuk berusaha memikat wanita yang menolak cinta mereka,ini adalah kerana mereka sukar untuk menerima kekalahan,
13.Jangan sesekali memberikan mereka mesej tergantung seperti "Ada seseuatu nk bgthu awak nh...emm..tapi takpela".Mereka akan membuat seribu satu andaian yang tidak diduga.
14. Lelaki akan teruja apabila mendapat sentuhan yang tidak diduga.
15. Lelaki akan menjadi gagap apabila bercakap dengan wanita yang mereka suka.
16 Apabila wanita menyatakan tidak,hati lelaki akan menyatakan 'ok...takpe...cuba lagi esok...'
17. Lelaki amat sayang ibu mereka.
18. Lelaki sanggup mengorbankan makan tengahari mereka semata-mata ingin memberikan wanita beberapa kuntum bunga ros.
19. Lelaki amat sukar untuk difahami melainkan anda seorang pendengar yang setia.
20.Adalah lebih baik anda menguji seorang lelaki itu terlebih dahulu sebelum mempercayainya.Tetapi,pastikan ia tidak mengambil masa yang terlalu lama.
21. Lelaki lebih bersikap terbuka untuk menceritakan hal peribadi mereka.
22. Lelaki amat suka apabila wanita yang menentukan pemakaian mereka.
23. Lelaki tidak suka kekasih mereka mempunyai hubungan dengan orang lain terutamanya kawan lelaki.
24. Apabila lelaki membelikan hadiah kepada wanita,mereka amat risau sekiranya hadiah yang mereka berikan tidak disukai.
25. Lelaki lebih banyak berfikir.
26. Imaginasi lelaki tiada had.Mereka mampu untuk membayangkan apa sahaja.
27. Ketinggian wanita adalah tidak penting,apa yang lebih penting adalah berat mereka.
28. Sukar lelaki untuk melepaskan kekasih mereka terutama apabila sudah bercinta melebihi 3 tahun.
29. Lelaki tidak sukakan wanita yang meterialistik.
30. Lelaki memiliki semangat yang kuat untuk berubah dan ianya perlu sokongan yang kuat daripada kekasih mereka.
31. Apabila lelaki menceritakan sesuatu yang serius,berikan perhatian yang sepenuhnya.Ia amat penting.
33. Jangan sombong,kerana ia akan membuatkan lelaki berusaha untuk memalukan anda.
34. Lelaki belajar mengenai cinta melalui pengalaman,bukan seperti wanita yang belajar mengenai cinta melalui novel yang mereka baca.
35.Lelaki paling tidak suka kekasih mereka keluar bersam lelaki lain berdua walaupun hubungan mereka hanya sekadar kawan.
36. Lelaki akan memaafkan kesalahan yang pertama dibuat,tetapi bukan kesalahan yang kedua.
37. Lelaki tidak suka wanita yang terlampau mengada-gada..

fuhhh..penat tangan menaip nh..hehe...ingat kaum wanita or kaum hawa...nh fakta mengenai lelaki..so hayati la k..hehehe...:)