Thursday, 29 December 2011

Cerita TENTANG DHIA pown sudah menutup tirai nye...huhu...semua owg sbok cerita TENTANG DHIA di fb n blogger n sebagainye...so saye pown mahu kongsi...hehehe...memang bes la cete die nh..huhu...so sad penghujung ceritanye...nh ending yg agak menyedih n menyentuh perasaan..hehehe...

Dhia : Dhia dah tahu siapa sayang Dhia...

     Zikir : Siapa dia?

Dhia : Allah

    Zikir : Abang pun sayangkan Dhia....lebih dari segala-galanya di dunia ni....

Dhia : Jangan sayang Dhia lebih dari Allah...


anda geram dengan mak mertua DHIA???mesti la anda  semua geram...kan2???huhuhu...mesti juga ko owg terfikir ape yg terjadi kepade mak mertua DHIA nh kan?pape pown nk thu tnye same pengarah TENTANG DHIA nh..huhu
maka cerita TENTANG DHIA pown menutup tirai....kita same2 nantikan drama berikutnya *GEMERSIK KALBU dalam slot AKASIA TV3..hehehe...

Friday, 23 December 2011

errrggghhh...dalam ketakutan...
dalam ujan bereyan-reyannya,
aq ngah leka on9 n bce blog owg smbil atok aq ngah tgok tb dengan nada tb yg agak kuat..huhu..ape la atok nh...aq kedengaran sayup2 suara owg memberi salam...aq kuo n tgok cpe???smbil terintai-intai aq dibuatnya then aq nmpak ade seorang laki nh,alim pkai serban dengan bertangankan kodong sebelah iaitu tangan kiri ngan mungkin anak pompan die...x thu la btol or tak......kan skunk bnyak kes pecah msok rumah..aq tkot...dh la aq ngan atok aq jek ade umah...huhu...tkot aq d'buatnye...so to yg bce my blog..berhati2 la k..tkot kamu semua ti terkena...k la nh jek yg nk d'kongsikan..k bye2..

Tuesday, 20 December 2011

kepade semua calon2 PMR 2011....
alhamdulilah....1 ari agi iaitu esok kite akan tahu keputusan PMR kte juga...huhuhu
aq menerima sms daripade calon PMR 2011...mungkin ada yg antare calon2 yg thu...x pe..nh hnye yg x thu...
ayoh kte sme2 doa dan memohon kepade allah supaye keputusan saya,anda,kamu dan selainnya akan mendapat straight 'A'..insyallah....
sebelum anda semua amik keputusan bacelah:-
1. al-fatihah
2. ayat kursi
3. ayat ikhlas7x
4. al-alaq3x
5. an-nas3x....
berdoa lah dengan nama allah dengan rendah diri dan mintaklah sebagai muslim,mulekan perjalanan ke sekolah dengan kaki kanan....INSYALLAH kejayaan milik saya,anda,kamu dan selainnya....AMIN....
ALLAH SENTIASA ADA DIMANA-MANA....

Saturday, 17 December 2011

mempunyai keluarga baru........

assalamualaikum semua...
to warge blog yg sudi follow aq tq...
ari nh aq mempunyai keluarga baru...hehehe...
KELUARGA BARU?????
msti ko owg tetanye2 cpe kah keluarge baru aq yg dimaksudkan 2..kan2???huhu...
yg x tertanye2 x yah sbok..huhuhu..
meh kte rmai2 tgok apakah ianya...
turunkan bawah





































































turun agi...
















































lagi degil ea...





































           



              tara....nh yg dimaksudkan keluarge baru aq..huhu...thu ape nh?kure2 la..hehehe..comelkan?




   

  nh ade sepansang...huhu...senang ti aq kawinkan...ti dpatlah anak..bahagia die owg...huhu

                                     
          ok la 2 jek aq nk sotry2 tentang keluarge baru aq...huhu ok bye2 semua...syg ko owg..:)

FAKTA MENGENAI LELAKI

1. Lelaki biasanya tidak terpikat terhadap wanita disebabkan mereka cantik,tetapi mereka lebih mudah terpikat terhadap personaliti dan keterlampilan seseorang itu.
2. Lelaki amat bencikan lelaki yang cuba untuk menggoda kekasih mereka.
3. Apa yang sedang awak lakukan?atau awak dah makan ke belum?adalah merupakan soalan kerap akan ditanya ketika mereka menelefon seorang wanita.
4.Lelaki akan sibuk dengan pekerjaan mereka sepanjang hari,tetapi sebelum tidur,pasti mereka akan memikirkan mengenai wanita yang mereka sayang...
5. Apabila lelaki benar-benar sayang terhadap seorang wanita,mereka akan mengabaikan semua karakter negatif yang ade pada wanita tersebut.
6.Lelaki akan membuat seribu satu kesimpulan sekiranya seorang wanita senyum kepada mereka.
7.Lelaki senggup melakukan apa saja untuk mendapatkan perhatian daripada seorang wanita.
8.Lelaki amat benci apabila wanita menceritakan mengenai kisah bekas teman lelaki mereka.
9. Seorang lelaki mampu menyukai wanita untuk seminit,kemudian terus melupakan mereka,
10. Apabila seorang lelaki bersedia untuk berjumpa ibubapa kekasih mereka,ini menunjukkan mereka benar-benar serius.
11. Lelaki juga akan menangis.
12. Lelaki akan lebih untuk berusaha memikat wanita yang menolak cinta mereka,ini adalah kerana mereka sukar untuk menerima kekalahan,
13.Jangan sesekali memberikan mereka mesej tergantung seperti "Ada seseuatu nk bgthu awak nh...emm..tapi takpela".Mereka akan membuat seribu satu andaian yang tidak diduga.
14. Lelaki akan teruja apabila mendapat sentuhan yang tidak diduga.
15. Lelaki akan menjadi gagap apabila bercakap dengan wanita yang mereka suka.
16 Apabila wanita menyatakan tidak,hati lelaki akan menyatakan 'ok...takpe...cuba lagi esok...'
17. Lelaki amat sayang ibu mereka.
18. Lelaki sanggup mengorbankan makan tengahari mereka semata-mata ingin memberikan wanita beberapa kuntum bunga ros.
19. Lelaki amat sukar untuk difahami melainkan anda seorang pendengar yang setia.
20.Adalah lebih baik anda menguji seorang lelaki itu terlebih dahulu sebelum mempercayainya.Tetapi,pastikan ia tidak mengambil masa yang terlalu lama.
21. Lelaki lebih bersikap terbuka untuk menceritakan hal peribadi mereka.
22. Lelaki amat suka apabila wanita yang menentukan pemakaian mereka.
23. Lelaki tidak suka kekasih mereka mempunyai hubungan dengan orang lain terutamanya kawan lelaki.
24. Apabila lelaki membelikan hadiah kepada wanita,mereka amat risau sekiranya hadiah yang mereka berikan tidak disukai.
25. Lelaki lebih banyak berfikir.
26. Imaginasi lelaki tiada had.Mereka mampu untuk membayangkan apa sahaja.
27. Ketinggian wanita adalah tidak penting,apa yang lebih penting adalah berat mereka.
28. Sukar lelaki untuk melepaskan kekasih mereka terutama apabila sudah bercinta melebihi 3 tahun.
29. Lelaki tidak sukakan wanita yang meterialistik.
30. Lelaki memiliki semangat yang kuat untuk berubah dan ianya perlu sokongan yang kuat daripada kekasih mereka.
31. Apabila lelaki menceritakan sesuatu yang serius,berikan perhatian yang sepenuhnya.Ia amat penting.
33. Jangan sombong,kerana ia akan membuatkan lelaki berusaha untuk memalukan anda.
34. Lelaki belajar mengenai cinta melalui pengalaman,bukan seperti wanita yang belajar mengenai cinta melalui novel yang mereka baca.
35.Lelaki paling tidak suka kekasih mereka keluar bersam lelaki lain berdua walaupun hubungan mereka hanya sekadar kawan.
36. Lelaki akan memaafkan kesalahan yang pertama dibuat,tetapi bukan kesalahan yang kedua.
37. Lelaki tidak suka wanita yang terlampau mengada-gada..

fuhhh..penat tangan menaip nh..hehe...ingat kaum wanita or kaum hawa...nh fakta mengenai lelaki..so hayati la k..hehehe...:)

Thursday, 15 December 2011

assalamualaikum semua.....
salam 1 MALAYSIA....
salam HARI JUMAAT....
to my followers n yg sudi bce blog aq yg x seberape nh.....hehehe *merendah diri*
sye calon pmr tahun 2011 JF073K143 pelajar STMI....
ko owg thu x nh ape nh? 22/12/11 ???huhuhu
x thu????mehhh aq bagi thu....nh ade la number n tarikh yg agk bermakne bgi aq n calon2 PMR 2011.ianye terdiri diantare kenangan manis or pahit....nh kenangan aq..kenangan calon2 laen aq x thu lak plak...huhu....bertarikhkan 22/12/11 nh la RESULT PMR keluar...so meh kire bpe ari agi???17,18,19,20,21,22...6 ari agi....aq rse tkot,berdebar,rse excitet n rse ape yg aq rse agi la..huhuhu...ok la azan pown dh berkumandang....so ape agi aq sebagai lelaki nk g solat jumaat la..issshhhh...ti ble2 aq story2 agi k..hehehe....k bye2 semua....


Sunday, 4 December 2011


walau kita gagal dalam hidup jangan lah kita cepat mengalah...gagal sekali bukan gagal selama-lamanya....kalau kita berusaha kita akan memperoleh kejayaan..

Thursday, 1 December 2011

hahaha....(gelak jahat)
sakit perut aq gelak tgok pic die pnye hubby...die nh dh ade yg pnye sejak ptoz ngan aq..hahaha...then die pnye hubby/kesayangan 2 bkan bgos sngat pown..aq ngan die aq agi ok...(perasan lak)...hahaha....tapi mang btol aq ckap realiti pown....huhuhu...dh la mlaz aq nk cete psal die...die dh x de dh dlam idop aq...aq agi seronok idop single nh..x de cpe nk kawal2 aq...yg penting aq bahagia d'sisi mak bpak aq n family aq..huhuhu....

Monday, 21 November 2011

hurey....
esok aq g kkb...huhuhu
thu kkb 2???kkb 2 kuala kubu bharu....
seronoknye dpat jlan....
seronok2 gak result exam PMR cam ne la eak???huhuhu
mudah-mudahan dapat la bnyak A...
bangge la sikit family aq....hehehe



Sunday, 20 November 2011

My Story Slideshow Slideshow

My Story Slideshow Slideshow: TripAdvisor™ TripWow ★ My Story Slideshow Slideshow ★ to United Kingdom, Muar and Airth. Stunning free travel slideshows on TripAdvisor

Friday, 18 November 2011

                         


                                                  IBU MINYAK PENGASIH

Pelbagai fungsi boleh digunakan untuk Pengasihan,Penglarisan,Dihormati,Jodoh,Wibawa dan lain-lain...Terhad untuk 100 orang terawal sahaja...Maharnya : RM35(biasa 850)...Cepat!!!milikilah sekarang sebelum terlambat!!!Berminat???Untuk maklumat lanjut,sila hubungi : 017-4999379 Ustaz Mohd Nabil Zafran....

Wednesday, 16 November 2011



RAHSIA ILMU "PANCHA SUKMA SEJATI"


Rahsia ilmu seni beladiri para mahaguru dizaman silam,menumpaskan musuh kurang dari 10 saat!!!Mahukah anda memiliki satu ilmu seni beladiri yang sangat ampuh dan mudah???Pelbagai kes berlaku disekitar kita :

Penjenayah semakin berleluasa
Mat rempit makin menjadi-jadi....kes penjenayahnya
Penculikan,Rompakan,Samun,Peras-Ugut,Rogol,Kes Ragut,Pembunuhan berada dimana-mana...
Ketika berjalan bersendirian di tempat sunyi,tiba-tiba anda diancam atau dikepung...bagaimana???
WANG boleh DICARI,,,NYAWA tiada GANTI....
bah kata pepatah melayu berkata "Sediakan PAYUNG sebelum HUJAN"
Anda mungkin tiada masa untuk belajar seni beladiri....
Rahsia ini membantu anda....

MUDAH dikuasai dan BERKESAN!!!tidak perlu BERLATIH BERJAM-JAM!!!

Ilmu ini adalah rahsia mahaguru dan amat mudah dikuasai...Hanya perlu tahu rahsianya,maka anda akan menguasainya...Bila anda menguasainya,anda mampu menumpaskan lawan kurang dari 10 saat...Dengan sedikit gerakan,malahan hanya satu sentuhan sahaja!!!


Rahsia Ilmu Beladiri Yang Didedahkan :

Ia adalah petua dan rahsia bagaimana mahaguru persilatan dapat menumbangkan musuh dan lawan dalam satu sentuhan sahaja...dibadan manusia terdapar titik lemah dan waktu-waktu tertentu yang sesuai untuk melumpuh dan melemahkanya...Ilmu ini amat dirahsiakan sebelum ini kerana ditakuti ia disalahduna,namun untuk kebaikan bersama dan memandangkan ia amat diperlukan dalam keadaan dunia hari ini yang penuh jenayah dan ancaman,maka ia didedahkan....Mudahan ini bermanfaat...


Siapa Yang Boleh Belajar???

Sesiapa sahaja tidak kira lelaki atau perempuan...Tidak kira apa jua bangsa dan agamanya...asalkan ia waras dan baligh...

HARGANYA : RM3500...HARGA PROMOSI : RM200...

Rahsia Ilmu"Pancha Sukma Sejati" ini terhad untuk 60 orang terawal sahaja...Cepat!!! Dapatkanlah sekarang Sebelum terlambat.....Anda berminat???

Untuk Maklumat Lanjut,Sila Hubungi : Ustaz Mohd Nabil di talian 0174999379...beliau abang angkat saya...


RAHSIA ILMU "PANCHA SUKMA SEJATI"


Rahsia ilmu seni beladiri para mahaguru dizaman silam,menumpaskan musuh kurang dari 10 saat!!!Mahukah anda memiliki satu ilmu seni beladiri yang sangat ampuh dan mudah???Pelbagai kes berlaku disekitar kita :

Penjenayah semakin berleluasa
Mat rempit makin menjadi-jadi....kes penjenayahnya
Penculikan,Rompakan,Samun,Peras-Ugut,Rogol,Kes Ragut,Pembunuhan berada dimana-mana...
Ketika berjalan bersendirian di tempat sunyi,tiba-tiba anda diancam atau dikepung...bagaimana???
WANG boleh DICARI,,,NYAWA tiada GANTI....
bah kata pepatah melayu berkata "Sediakan PAYUNG sebelum HUJAN"
Anda mungkin tiada masa untuk belajar seni beladiri....
Rahsia ini membantu anda....

MUDAH dikuasai dan BERKESAN!!!tidak perlu BERLATIH BERJAM-JAM!!!

Ilmu ini adalah rahsia mahaguru dan amat mudah dikuasai...Hanya perlu tahu rahsianya,maka anda akan menguasainya...Bila anda menguasainya,anda mampu menumpaskan lawan kurang dari 10 saat...Dengan sedikit gerakan,malahan hanya satu sentuhan sahaja!!!


Rahsia Ilmu Beladiri Yang Didedahkan :

Ia adalah petua dan rahsia bagaimana mahaguru persilatan dapat menumbangkan musuh dan lawan dalam satu sentuhan sahaja...dibadan manusia terdapar titik lemah dan waktu-waktu tertentu yang sesuai untuk melumpuh dan melemahkanya...Ilmu ini amat dirahsiakan sebelum ini kerana ditakuti ia disalahduna,namun untuk kebaikan bersama dan memandangkan ia amat diperlukan dalam keadaan dunia hari ini yang penuh jenayah dan ancaman,maka ia didedahkan....Mudahan ini bermanfaat...


Siapa Yang Boleh Belajar???

Sesiapa sahaja tidak kira lelaki atau perempuan...Tidak kira apa jua bangsa dan agamanya...asalkan ia waras dan baligh...

HARGANYA : RM3500...HARGA PROMOSI : RM200...

Rahsia Ilmu"Pancha Sukma Sejati" ini terhad untuk 60 orang terawal sahaja...Cepat!!! Dapatkanlah sekarang Sebelum terlambat.....Anda berminat???

Untuk Maklumat Lanjut,Sila Hubungi : Ustaz Mohd Nabil di talian 0174999379...beliau abang angkat saya...

Tuesday, 15 November 2011

cinta bagi aku adalah suatu yang bermakna dalam hidup, jadi aku tak mahu menghianati cinta, walaupun aku sering merasa di sakiti, ya mungkin itu semua hanya sebuah ujian buat aku, dan mungkin benar juga apa makna dari pepatah, kalau cinta itu tak harus dimiliki dan memiliki, benarkah cinta itu buta?

Monday, 14 November 2011

ape nh???DUIT kE nh?huhu.....
semua pelajar SMKTMI kecuali form 5 n lain2 sek mungkin dh dpat...huhuhu...
gembiranye....tapi x leh enjoy ngan duit nh..coz untuk keperluan 2012..huhuhu...

Saturday, 12 November 2011

MODE : syok sendiri kot..huhuhu.....
          aq mulai jatuh ati or dikatekan cinta n ske la ngan die nh...huhu...aq tgok gaye die nh baik jek owgnye...aq nk kenal die lbih dalam agi...tpi die dh ade yg pnye....huhuhu...so aq x nk la gthu die...emmm....so aq hnye jdikan die nh kawan baik aq yg dikatekan BFF...huhuhu....ok gak 2..ade gak die dlam idop aq..huhu...ari 2 die gthu nk jmpe..tpi x thu ble nk jmpe..huhu...aq x sabo lak nk jmpe..huhu..:)
Aku ini manusia biasa biasa.
Manusia yang mampu membahagia.
Manusia yang mampu membawa celaka.
Aku ini manusia biasa biasa.
Manusia yang mampu membawa gelak tawa.
Manusia yang mampu jadi punca aliran air mata.
Aku ini manusia biasa biasa.
Biasa biasa nya aku sampai tidak ada apa yang mahu di bangga.
Biasa biasa nya aku seperti mereka yang ada.
Biasa biasa nya aku yang tidak mampu hamburkan harta.
Biasa biasa nya aku hanya megah pada kata.
Aku terlalu biasa.
Pada mata aku dan juga mata mereka mereka.
Tapi biasa biasa nya aku punya harapan.
Harapan untuk memberi kebahagiaan.
Walau aku tahu banyak jiwa yang aku parahkan.
Aku hanya manusia biasa biasa.
Aku harap satu hari nanti aku mampu jadi manusia yang luar biasa di dalam kau punya jiwa.
Cukuplah.

Thursday, 10 November 2011

hai semua :).....
huhuhu....
aq bru jek wat blog nh....huhuhu
n ko owg klu aq x geti ajar2 la kan aq k....huhuhu...
klu ko owg sudi follow2 la aq k....:)
cyg ko owg smua....
mmmmuuuuaaaaaahhhhhh......huhuhu
:*